Teruggave beleid

Restitutievoowaarden

Uw aankoop van mSpy software is geregeld in dit beleid. Lees het alstublieft goed door voordat u uw aankoop compleet maakt omdat het uw rechten afbakent met betrekking tot uw aankopen, inclusief essentiele restricties en uitsluitingen. Door een bestelling te doen gaat u akkoord met het feit dat uw bestelling onder de voorwaarden van dit beleid valt.

U dient uw iPhone die u wilt monitoren te jailbreaken voordat u die toepassing installeert. Het is onmogelijk om mSpy te downloaden of installeren op een iPhone die u niet kunt jailbreaken. Als u meer wilt weten over jailbreaken klik dan hier. Houdt er alstublieft rekening mee dat mSpy op dit moment niet geschikt is voor mobiele apparataten van het type Windows Phone 7.

Algemeen

Als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop van mSpy software, dan heeft u recht op een volledige schadeloosstelling zoals die in de Restitutievoowaarden hieronder staan vermeld. Wij zijn er echter van overtuigd dat de meeste restitutie-aanvragen vermeden kunnen worden als u de professionele hulp van onze Klantenservice gebruikt wanneer u vragen heeft.

Restitutievoowaarden

Wilt u controleren of uw medewerkers zijn met behulp bedrijf telefoons voor werk doeleinden, terwijl vast te houden aan de ethische code van het bedrijf, en handelen in overeenstemming met het bedrijf vertrouwen beleid? Settle uw twijfels met My Spy applicatie! Gewoon downloaden van deze software en bij te houden op alle activiteiten op hun telefoons.

My Spy software    Volgens de voorwaarden van dit Restitutiebeleid, kunt u een volledige terugbetaling krijgen tot tien dagen na uw aankoop op voorwaarde dat uw redenen niet in tegenspraak zijn met de Restitutievoowaarden.
U kunt alleen een restitutie ontvangen als dit uw eerste mSpy aankoop is.
Als u twee of meer mSpy abbonnementen heeft gekocht, zal uw restitutieverzoek niet gehonoreerd worden.
U kunt slechts een maal in aanmerking komen voor een restitutie.
Als u op een later tijdstip een nieuw mSpy abbonnement koopt, zullen restitutieverzoeken niet gehonoreerd worden.
Als u een mSpy toepassing met korting koopt, zal er geen restitutie mogelijk zijn.
U zult niet in aanmerking komen voor restitutie wanneer u weigert om uw mSpy versie op uw doeltelefoon te updaten.
My Spy voor computers    Gevallen waarin geen terugbetaling mogelijk is:
Als de doelcomputer een niet-ondersteund besturingssysteem gebruikt.
Als een klant de richtlijnen voor het installeren van onze klantenservice niet opvolgt.
Een klant geen technische hulp accepteert.
Als de klant software verwachte voor meer dan een doelcomputer na aanschaf van een abonnement.
Persoonlijke redenen (ik ben van gedachten veranderd, ik heb per ongeluk een aankoop gedaan, etc.)
Geen fysieke toegang heeft tot de doelcomputer.
De doelcomputer niet over internetverbinding beschikt.
mSpy gedetecteerd werd door antivirus software of door de beoogde gebruiker.
Verlenging van abonnement.
Compatibele besturingssystemen

Windows XP; Windows Vista x32, x64; Windows 7 x32, x64; Windows 8, 8.1 (zonder Metro-toepassingen); Mac OS 10.6, 10.7, 10.8, 10.9
Premium Support Services    mSpy biedt Premium Supportondersteuning aan voor klanten die op zoek zijn naar een zeer persoonlijk niveau van technische bijstand (hulp met Android rooting, telefonische ondersteuning, etc.). Deze optionele service kan niet worden terugbetaald en kost $ 9,99 (eenmalige betaling). Klanten die niet voor mSpy Premium Support kiezen, blijven zonder extra kosten toegang houden tot de standaard support opties.
Abonnementverlenging    Geen restitutie mogelijk.
Overmacht    Er kan geen restitutie toegekend worden aan mSpy klanten wanneer de redenen voor een terugbetaling buiten onze controle vallen. Deze gevallen zijn de volgende:
De doeltelefoon heeft geen toegang meer tot het internet (geen tegoed op het account van de doeltelefoon, tijdelijke service-onderbreking, enzovoorts).
Indien de provider van de gebruiker gewijzigd wordt en dat tot problemen leidt met de internetverbinding en vervolgens leidt tot slecht functioneren van de mSpy toepassing.
Updaten van het besturingssysteem.
Resetten naar de fabrieksinstellingen.
Een klant volgt de installatierichtlijnen van onze klantenservice niet op.
Klant krijgt geen onbeperkte, fysieke toegang tot de doeltelefoon.
Als de klant de voorgaande gegevens niet ontvangt omdat mSpy niet in eerst instantie op het doelapparaat is geinstalleerd.
Als het doelapparaat wordt aangedreven door iOS 6.1.3, iOS 6.1.4, Symbian Belle, nWindows Phone of Bada OS.
Als de klant heeft gerekend op het gebruiken van mSpy op meer dan een doelapparaat nadat er een abbonnement is aangeschafd.
Persoonlijke redenen (“Ik heb me bedacht', 'Ik heb de aankoop per ongeluk gedaan', enzovoorts.).
Een klant is niet in staat of niet bereid om hun iPhone jailbreaken.
Restitutierocedure

U dient een restitutie-aanvraag in te dienen bij de mSpy Klantenservice via refund@mspy.com. Wij accepteren geen restitutie-aanvragen via de Live Chat of per telefoon. De beslissing om over te gaan tot restitutie wordt gewoonlijk binnen een of twee werkdagen gemaakt.