Veelgestelde vragen voor telefoons

Wat is mSpy?
mSpy is een niet-detecteerbare softwaretoepassing voor smartphones en tabletten die discreet tekstberichten, belgeschiedenis, kalender-informatie in de gaten houdt; telefoonomgeving opneemt; IM-chats bijhoudt; de GPS-coordinaten van de telefoon bepaalt, enz.

mSpy is ontworpen voor het bewaken van uw medewerkers of minderjarige kinderen op een smartphone of tablet die in uw bezit is of waarover u de juiste vergunning om te monitoren bezit. U bent verplicht om gebruikers van het apparaat in te lichten dat zij gemonitord worden.


Hoe werkt mSpy?
De aanvraag moet op het apparaat dat u wilt monitoren worden geinstalleerd. Om mSpy installeren, dient u 5 tot 10 minuten onbeperkte fysieke toegang tot het doelapparaat hebben (u moet het in handen kunnen hebben). Zodra u mSpy installeert, heeft u geen toegang meer nodig tot het doelapparaat en kunt u de gegevens die door mSpy op afstand worden vastgelegd op uw persoonlijke account bekijken.

mSpy werkt in geheime modus en genereert geen pop-ups, geluiden of meldingen. Het is niet nodig om de update van de informatie handmatig op te vragen - alles wordt automatisch overgezet. mSpy gebruikt internetverbinding om de informatie naar uw account over te maken.


Werkt mSpy wereldwijd met een mobiel netwerk provider?
Onze tracking software werkt onafhankelijk van het mobiele netwerk of de locatie van het doelapparaat. Er is internetverbinding nodig om gegevens naar uw persoonlijke account over te brengen. Dit houdt in dat mSpy in alle hoeken van de wereld gebruikt kan worden.
 



Welke apparaten worden ondersteund door mSpy?
mSpy is compatibel met smartphones en tabletten met:

Android 2.2+
iOS5.1.1.-7.0.6
BlackBerry (lager dan 10 series)
Controleer of uw toestel compatibel is door het model hier in te voeren.


Is de toepassing onzichtbaar?
mSpy werkt in geheime modus. Het bevat geen pictogrammen en wordt onder verschillende namen (systeemprocessen) op de applicatiedatabase van het apparaat weergegeven. Dit maakt het nagenoeg onmogelijk voor de gebruiker om de software te identificeren. Bovendien worden er geen logs opgeslagen op het doelapparaat en er zullen nooit pop-up berichten op het hoofdscherm verschijnen.


Is het legaal om mSpy gebruiken?
Het is absoluut legaal om mSpy gebruiken:

Als ouderlijk toezicht om uw minderjarige kinderen te monitoren.
Als een oplossing om medewerkers te traceren voor het monitoren van apparaten die eigendom zijn van het bedrijf. Houd er rekening mee dat door het personeel te informeren alvorens mSpy op hun apparaten te installeren, en door hen dit te laten aanvaarden als onderdeel van het gebruik van apparatuur die eigendom van het bedrijf is, u ervoor zorgt dat het bedrijf geen juridische problemen zal ondervinden.
We zijn echter niet gerechtigd om juridisch onderbouwd advies te verstrekken over de bijzonderheden van de lokale wetgeving.

In de meeste gevallen is het een federale en/of nationale schending van de wet om surveillance software te installeren op een mobiele telefoon of ander apparaat waarvoor u niet de juiste vergunning heeft. U bent verplicht om gebruikers van het apparaat in te lichten dat zij gecontroleerd worden. Doet u dat niet, is dat uw eigen verantwoordelijkheid en de installatie wordt op eigen risico uitgevoerd.


Heb ik fysieke toegang tot het doelapparaat nodig om mSpy te installeren?
Ja, u heeft slechts 5-10 minuten fysieke toegang nodig tot de doeltelefoon om mSpy te installeren. Eenmaal geinstalleerd, zal mSpy beginnen met het verzenden van logs naar uw persoonlijke account op http://mspyonline.com.


Hoe moet ik mSpy installeren?
De mSpy installatie is snel en eenvoudig, zelfs voor IT-leken. U kunt de app installeren zodra uw betaling verwerkt is en u inlogt op uw mSpy account met de login gegevens die in de bevestigingsmail staan. De installatie wizard zal u bij het hele proces begeleiden. U kunt dit bekijken op het officiele YouTube-kanaal.


Kan ik mSpy verwijderen?
mSpy kan probleemloos van uw doelapparaat worden verwijderd. U kunt hierover lezen in de Help-sectie van uw account. Als u een Premium gebruiker bent, kunt u contact opnemen met onze Live Support en onze Klantenservice zal u helpen bij het verwijderen.


Waar kan ik de vastgelegde gegevens bekijken?
Zodra mSpy op het doelapparaat is goedgekeurd en met onze server verbonden, wordt de informatie automatisch geupload naar het Controlepaneel van uw persoonlijke account. Bekijk hoe het mSpy Controlepaneel eruit ziet door Demo Bekijken aan te klikken.


Welke betaalmethoden zijn mogelijk voor de aanschaf van mSpy?
Wij accepteren op dit moment de volgende betaalmethoden:

Veilig online met creditcard (Visa, MasterCard)
Eurocard
American Express
Diners Club
Discover/Novus
Dankort/VISA
Postepay (Visa)
JCB (Japan Credit Bureau)
Carte Bleue (Blue Card)
Solo
Betalingsopties kunnen per land verschillen. Selecteer de gewenste betalingsmethode en ga door naar de kassa.


Wat zal ik op mijn bankafschrift zien?
Op uw bankafschrift zal AVANTGATE*MSECURITY vermeld worden


Wat gebeurt er na de aankoop?
Zodra uw betaling verwerkt is, controleer dan uw postbus. Zorg ervoor dat u zowel uw postbus als uw spam-mappen controleert, sommige automatisch gegenereerde e-mails worden ten onrechte als spam geclassificeerd. U ontvangt twee e-mails: een van het factureringsbedrijf als bevestiging van uw betaling en een welkomstmail van mSpy. Deze laatste mail bevat de link naar uw persoonlijke online Controlepaneel (dataopslag) en uw inloggegevens. Volg gewoon de link en meld u aan bij uw account.

Als u eenmaal binnen bent, zult u de wizard zien die u bij de installatieprocedure zal begeleiden.


Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben over mSpy?
Als u niet volledig tevreden bent met uw aankoop van mSpy software, kunt u binnen 10 dagen na uw aankoop in aanmerking komen voor een volledige terugbetaling volgens de voorwaarden van het mSpy Ruilbeleid. Terugbetalingen kunnen echter vermeden worden als u de professionele hulp van onze klantenservice inroept.


Hoe vaak werkt mSpy informatie bij?
mSpy stuurt elke update-interval informatie naar uw account. De update-interval geeft aan hoe vaak mSpy wordt aangesloten op onze server en stuurt informatie door naar uw Controlepaneel. Bij het handmatig aanpassen van de update-interval in uw account, moet u er rekening mee houden dat korte intervallen (minder dan 10 min) meer batterij gebruiken.


Waarom heeft het doelapparaat internetverbinding nodig?
Het doelapparaat moet internet ingeschakeld hebben zodat mSpy de getraceerde informatie van het gemonitorde apparaat naar uw Controlepaneel kan versturen. Het maakt zowel van Wi-Fi als van 3G/4G internetverbinding gebruik. Zodra de informatie wordt geupload naar onze server, wordt dit weergegeven in het configuratiescherm van uw account. Het doelapparaat hoeft niet per se 24/7 toegang tot internet te hebben, aangezien de gegevens eenmaal tijdens elke update verzonden worden, zoals aangegeven door u in de instellingen van uw Controlepaneel.


Kan ik twee of meer apparaten traceren?
Met een Basic of Premium mSpy abonnement kunt u slechts een doelapparaat volgen. U kunt echter het doelapparaat zo vaak veranderen als u wilt, zonder extra kosten. Om vier apparaten te monitoren dient u een apart mSpy abonnement voor elk apparaat aan te schaffen. Moet u nog meer apparaten traceren? Kies dan een Business Abonnement (5 apparaten onder een account) en bespaar tot 70 %!


Mijn doelapparaat is een iPhone. Moet ik deze echt jailbreaken om mSpy te kunnen installeren? Hoe kan ik zien of deze al jailbroken is?
Het iOS-apparaat moet jailbroken zijn om mSpy te kunnen installeren. Zodra het apparaat jailbroken is, verschijnt het pictogram Cydia op het Springboard.


Maakt jailbreak garantie ongeldig? Kan ik de jailbreak ongedaan maken in het doelapparaat om de garantie te herstellen?
Jailbreak laat de garantie van het doelapparaat vervallen. Tegelijkertijd is de enige mogelijkheid om mSpy installeren op de doel-iPhone/ iPad door jailbreak uit te voeren.

Om de garantie te herstellen, moet u uw doelapparaat naar de nieuwste versie updaten.


Zal jailbreak zichtbaar zijn na verbinding met iTunes of iCloud?
Niets zal op iTunes of iCloud worden weergegeven als het jailbroken apparaat verbonden is. De gebruiker van het doelapparaat zal in staat zijn op normale wijze en zonder enig probleem media en applicaties van iTunes en iCloud te downloaden.


Wat is rooting? Moet ik het Android-toestel rooten om mSpy te gebruiken?
Rooting is het proces waarbij gebruikers van smartphones en tabletten toegestaan wordt om het Android besturingssysteem te runnen om bevoorrechte controle (bekend als root access ) te verkrijgen binnen het subsysteem Android.

Rooting is alleen verplicht als u de niet-standaard toepassingen zoals WhatsApp, Facebook, Viber, Skype en Gmail (alleen beschikbaar voor Premium rekeninghouders) moet volgen.


Vervalt de garantie door het rooten van Android?
Het hangt af van het Android doelapparaat en de rooting methode. Sommige fabrikanten van Android-apparaten kunnen proberen om de garantie te weigeren als u een rooted apparaat hebt. U kunt echter het rooten ongedaan maken om de garantie te herstellen.
Hoe kan ik spy software detecteren op mijn smartphone?
Wij leveren geen diensten voor de detectie van spyware producten op mobiele apparaten.

De informatie over de installatie of het ongedaan maken van mSpy is vertrouwelijk en kan uitsluitend aan onze clienten worden verstrekt.


Kunt u mij helpen de telefoon te volgen door zijn nummer?
Wij leveren geen service om telefoons met nummer te traceren. Onze applicatie moet direct op het toestel worden geinstalleerd. Om een bepaalde smartphone te traceren, moet u ervoor zorgen dat deze compatibel is met mSpy en zich op onze service abonneren.
Ik heb mijn mobiele toestel verloren. Wat moet ik doen? Kan mSpy me helpen het terug te vinden?
Ja, u kunt uw doelgroep apparaat terugvinden met behulp van onze app. mSpy moet echter voor het incident geinstalleerd zijn op het apparaat en de internetverbinding moet actief zijn.


Wat als ik technische ondersteuning nodig heb?
Wij bieden vier niveaus van mSpy technische hulp:

Gratis service voor Basis abonnees: E - Mail Support
Gratis service voor Premium abonnees: e-mail, live chat en telefoon
Gratis service voor Business abonnees: e-mail, live chat, telefonische ondersteuning, speciaal toegepast op zakelijke behoeften
Premium Support - gepersonaliseerde klantbegeleiding in aanvulling op de standaard mSpy ondersteuning voor slechts $ 9.99 (eenmalige betaling). Toegang tot telefonische ondersteuning, help met rooten en ongedaan maken van rooten van Android en nog veel meer! De service is optioneel en kan niet worden terugbetaald.

Heeft u een desktop-versie van mSpy?
We kunnen met veel plezier aankondigen dat de mSpy Desktop applicatie in de laatste fase van ontwikkeling is. Hiermee kunt u basis computer activiteiten traceren en screenshots bekijken. Alle opgehaalde gegevens worden verzonden naar uw mSpy Controlepaneel. Meer informatie over dit product is binnenkort beschikbaar bij de officiele release.